Cílem značky Peugeot je doplnit každý nový model o verzi s elektromotorem, proto nyní přichází s vozy nový Peugeot 508 Hybrid a nový 508 SW Hybrid, které splňují homologační testy podle nového protokolu WLTP, a to s obdivuhodnými výsledky:
Značka Peugeot díky plug-in hybridnímu pohonu o výkonu 225 k/165 kW s emisemi CO2 na nejlepší úrovni na trhu hybridních automobilů posiluje svou elektrickou ofenzívu o vozy s dynamickou účinností. Tato nová nabídka je symbolem pozvolného a uváženého přechodu na nové zdroje energií.
Peugeot u těchto plug-in hybridů nabízí podobné celkové náklady na vlastnictví a používání jako v případě vozů se spalovacími motory.
Ve Francii již značka přijímá na nový Peugeot 508 Hybrid a nový 508 SW Hybrid objednávky. V ostatních zemích, na jejichž trhy vozy míří, se budou objednávky přijímat koncem roku*****. Tyto inovativní motorizace posílí vedoucí postavení nového Peugeotu 508, který je ve Francii od začátku roku nejprodávanějším vozem svého segmentu.
Pro vozy značky Peugeot je typická snaha nabídnout radost z řízení, nové hybridní plug-in motory Peugeot ovšem poskytují zcela unikátní zážitek, který přináší vynikající reakce vozu, zejména díky novým režimům řízení.
Nové vozy Peugeot 508 a 508 SW Hybrid kombinují motor PureTech o výkonu 180 k (132 kW) s elektromotorem o výkonu 110 k (80 kW). Výsledkem je maximální kombinovaný výkon 225 k (165 kW).
Hybridní motor v novém Peugeotu 508 a 508 SW byl koncipován tak, aby nabídl co nejintenzivnější pocity z řízení. Díky své efektivnosti, která patří k nejlepším na trhu hybridních automobilů, a emisím 29 g CO₂ / km WLTP optimalizuje provozní náklady vozu.
Náklady na užívání a provoz vozů nový Peugeot 508 Hybrid a nový Peugeot 508 SW Hybrid jsou rovnocenné s náklady stejných vozů s motorem BlueHDi 130 EAT8 (v závislosti na legislativních podmínkách platných v dané zemi). U firem se tyto náklady počítají na základě předpokladu ujetých 30 000 km za rok, při jízdě na 65 % v hybridním režimu a na 35 % ve 100% elektrickém režimu. U soukromých osob výpočet vychází z předpokladu ujetých 15 000 km za rok, na 50 % v hybridním režimu a na 50 % ve 100% elektrickém režimu.
Baterie s kapacitou 11,8 kWh poskytuje dojezd ve 100% elektrickém režimu 54 km1 WLTP u hatchbacku a 52 km4 ve verzi SW. Nabití baterie pomocí Wallboxu trvá méně než 1 hodinu 45 minut (zásuvka 32 A spojená s jednofázovou nabíječkou 6,6 kW - příplatková výbava).
Uložení hnacího ústrojí a baterií nemá díky platformě EMP2 použitelné pro různé druhy pohonu (Efficient Modular Platform) dopad na prostornost kabiny a objem zavazadlového prostoru. Tyto charakteristiky jsou stejné jako u verzí se spalovacím motorem (487 l v případě vozu Peugeot 508 a 530 l v případě vozu Peugeot SW).
Peugeot 508 Hybrid a Peugeot 508 SW Hybrid představují komplexní řadu hybridních plug-in motorů a společně s vozy Peugeot 3008 Hybrid a Peugeot 3008 Hybrid4 jsou konkrétním důkazem vize značky Peugeot týkající se neomezené, zajímavé a stále efektivnější mobility.
* V závislosti na výbavě až 34 g
** V závislosti na výbavě 48 km
*** V závislosti na výbavě až 36 g
**** V závislosti na výbavě 47 km
***** V ČR budou objednávky na vozy s plug-in hybridním pohonem přijímány v roce 2020.
****** Úroveň výbavy dostupná dle země určení
5.9.2019
Peugeot