Servind

Volvo Cars přejde na on-line prodej

Volvo Cars přejde na on-line prodej

Automobilka Volvo Cars zásadním způsobem mění to, jak a kde se bude setkávat se svými zákazníky. Rozhodla se opustit stávající velkoobchodní model a přesunout se do on-line prostředí. Jejím cílem je stát se do roku 2030 výrobcem jen plně elektricky poháněných automobilů. V souladu s touto vizí se v následujících letech chystá představit zcela novou rodinu elektrických vozů, které budou dostupné pouze on-line.

V rámci své nové obchodní strategie chce společnost Volvo Cars věnovat značné investice do on-line prodejních kanálů, radikálně omezit složitost své produktové nabídky a stanovit transparentní ceníky modelů.

V kombinaci s on-line prodejem se společnost Volvo Cars zaměří na kompletní nabídku komfortních zákaznických služeb, které budou k dispozici pod označením Care by Volvo.

 Strategie společnosti Volvo Cars se zaměřuje na nejrychleji rostoucí segment globálního automobilového průmyslu - luxusní elektrické automobily. Automobilka se zavázala dostat se do popředí tohoto segmentu, a proto se bude z hlediska vývoje zaměřovat pouze na elektrická vozidla.

Zatímco bude Volvo Cars investovat značné prostředky do platforem pro on-line prodej, chce ve spolupráci se svými autorizovanými prodejci zároveň budovat pevnější vazby se zákazníky. Autorizovaní prodejci tím pádem zůstanou zásadním dílkem tvořícím zákaznický zážitek, přičemž budou mít i nadále na starosti celou škálu důležitých služeb, jako jsou příprava vozů, jejich předávání a servis.

On-line zakoupený vůz Volvo bude dodáván s celým balíčkem komfortní péče, která zahrnuje servis, záruku, silniční asistenční službu a na základě dostupnosti také pojištění a různé možnosti pro nabíjení v domácích podmínkách.

V rámci svého vlajkového obchodu na stránkách volvocars.com automobilka radikálně zjednoduší proces objednání vozů Volvo, jenž se bude skládat z menšího počtu kroků. Zákazníci získají možnost vybrat si z atraktivních předem konfigurovaných elektrických vozů Volvo, díky čemuž bude objednání vozu snadné a pohodlné a jeho dodání rychlé. Další komfort a zjednodušení přicházejí ve formě transparentního stanovení cen modelů. Tím dojde k eliminaci nutnosti vyjednávat a zvýší se transparentnost celého procesu, což přispěje k vyšší důvěryhodnosti značky.

V průběhu letošního roku bude on-line prodej plně elektrických modelů spuštěn i v České republice. 

„Budoucnost společnosti Volvo Cars je definována třemi pilíři: elektřina, online prostředí a růst. Chceme našim zákazníkům nabídnout pocit klidu a bezstarostné vlastnictví vozu Volvo tím, že proces získání vozu a následné cestování s ním zbavíme všech složitostí. Usilujeme především o jednoduchost a komfort,“ říká ředitel pro globální obchodní operace Lex Kerssemakers.

Datum zveřejnění

4.3.2021

Zdroj informací

Volvo Cars

Fotogalerie

Výběr jazyka

SAČR

Facebook

Naše Projekty

AutoWeek

Page generated in 0.273 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál