Monoblokový kovaný ráfek vyrobený z vysoce odolné slitiny 6061 tvoří sedm paprsků ve tvaru Y se zahloubeným středem známým z motorsportu. Atraktivního designu v kombinaci s maximální úsporou hmotnosti a tuhostí ráfku je dosaženo pomocí technologie frézování. To znamená, že v rámci různých šířek ráfků je možné dosáhnout různých konkávností.
Při výrobě disků využívá společnost Ronal Group technologie, odborné znalosti a zkušenosti, které shromáždila během mnoha let v motoristickém sportu – naposledy při vývoji a výrobě kovaného vysoce výkonného ráfku pro závodní prototyp Lamborghini SC63 hybrid kategorie LMDh.
Zpočátku bude RF1 Forged k dispozici v rozměrech 9.0 × 20“, později v rozměrech 8.5 × 20 a 10.0 × 20“. K dispozici jsou tyto povrchové úpravy: jetblack matt, tremolite metallic matt a bronze matt. Ráfek je standardně vybaven středovou krytkou z pravého karbonu.
Podle barvy povrchu disku lze standardní středovou krytku u RF1 Forged nahradit aplikací REV Centerlock napodobující centrální matici s okružím z pravého karbonu a maticemi v černé, modré nebo červené barvě. Aplikace se nacvakne na disk jako běžná středová krytka. Ráfek není nutno vrtat ani jinak upravovat. Aplikace lze objednat u prodejce jako příslušenství.
Mezi vhodné modely vozidel pro RF1 Forged, částečně s kombinací rozměrů pro přední a zadní nápravu, patří např. Audi RS4 a RS5 a rovněž A4/A5/A6 a Q2/Q3/Q5, BMW řady 3/4/5 a X1/X2/X3/X4, Cupra Formentor, Tesla Model 3, Kia EV6, Hyundai Ioniq5 a 6, VW Passat a Tiguan a Mercedes-Benz třídy C a E, GLA/GLB/GLC a EQC/EQS.
Všechny ráfky Ronal se vyrábějí v Evropě podle přísných testovacích specifikací v kvalitě originálního vybavení.
10. 02. 2025
Ronal
Foto: Ronal