Servind

Toyota přináší svým zákazníkům tři služby

Toyota přináší svým zákazníkům tři služby

Automobilka Toyota přináší svým tuzemským zákazníkům tři služby, které jim pomáhají zjednodušit a urychlit návštěvu autorizovaných servisů. Klienti se mohou do servisu objednat kdykoliv on-line, mohou si auto vyzvednout bez asistence personálu a mají možnost zkontrolovat si stav vozu a další užitečné údaje o provozu vozidla v aplikaci MyToyota.

On-line objednávka do servisu pod názvem service booking funguje jednoduše. Na webové stránce https://www.toyota.cz/kontakt/online-service-booking stačí vyplnit formulář a odeslat jej zvolenému servisnímu partnerovi.

Na základě zadané objednávky vybraný servis potvrdí naplánovanou údržbu nebo opravu vozu a se zákazníkem si potvrdí zvolený termín. Služba funguje non stop. Díky tomu zákazníci nemusí myslet na to, že musejí během pracovní doby vyřídit objednávku telefonicky a mohou poptávku odeslat flexibilně v jakoukoli dobu.

Možnost odevzdat vozidlo do servisu 24/7

Se zrychlením servisu souvisí služba Key Box. Ta umožňuje odevzdat nebo vyzvednout si klíče od vozu v servisu non stop nezávisle na otevírací době. Díky tomu si majitelé vozů mohou naplánovat svůj den flexibilně a auto odevzdat nebo vyzvednout podle svého denního programu.

Key Box funguje na stejném principu jako doručovací boxy a jeho ovládání je zcela intuitivní. Celým procesem zákazníka provede dotyková obrazovka. Služba zároveň umožňuje i efektivní synchronizaci služeb, což v praxi znamená, že si majitel odevzdávající klíčky od svého vozu do servisu v Key Boxu rovnou vyzvedne i klíčky od náhradního vozu, který si předem u svého servisního partnera rezervoval.

Služba je aktuálně dostupná ve 13 servisních místech. V současné době službu využívá již třetina zákazníků a její obliba stále roste.

Vedle Key Boxů nabízí vybraná servisní místa i rychlou platbu přes platební automaty (Cash Box), díky níž může majitel vozu jednoduše zaplatit za servis pomocí QR kódy z faktury a na pobočce tedy pak není nutné mít speciální pokladnu.

Rychlá kontrola vozu díky aplikaci MyToyota

Zákazníci, kteří využívají aplikaci MyToyota, v ní kromě možnosti ovládání vozu na dálku naleznou také důležité informace týkající se technického stavu jejich vozu. Aplikace zobrazuje aktuální stav vozu a případně doporučí servisní zásah, pokud to vyhodnotí jako nutné.

Zároveň nabízí i srozumitelné vysvětlení, proč ve vozidle svítí konkrétní výstražná kontrolka, včetně barevného označení úrovně naléhavosti.

Díky této funkci získají řidiči přehledné informace o stavu svého vozidla a doporučení, jak nejlépe postupovat, čímž se zvyšuje bezpečnost a pohodlí při každodenním používání automobilu.

Datum zveřejnění

10. 02. 2025

Zdroj informací

Toyota

Foto: Toyota

Fotogalerie

Výběr jazyka

Facebook

Naše Projekty - Oldtimer

Oldtimer< /

AutoWeek

AutoTablet

Page generated in 0.2779 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál