Společnost Direct auto na adrese Do Čertous 2759/4 v pražských Horních Počernicích slavnostně otevřela obchodní galerii Direct auto Park s tisícovkou nových i ojetých vozů. Na ploše 25 000 m² vznikl moderní prodejní areál, který nabízí široký výběr značek a automobilů nejrůznějších kategorií. Umožňuje zákazníkům na jednom místě vyřídit vše co souvisí s pořízením auta od jeho výběru, ať už nového nebo ojetého, přes financování, pojištění a servis, ale i odkoupení starého vozu.
Ambiciózní růst
Pražské centrum je druhou pobočkou pod značkou Direct auto po předloňské prosincové premiéře v Olomouci. Kromě toho skupina rozvíjí i síť poboček, například v Brně. Za měsíc by měla být otevřena pobočka v Ostravě a v září v Kladně. V příštích dvou letech plánuje skupina otevřít dalších 12 až 14 poboček a následně zahájit expanzi do zahraničí – do Polska a Rakouska. Jasně tím vyjadřuje ambici společnosti Direct auto zařadit se mezi největší prodejce automobilů na našem trhu.
Za rok 2024 společnost Direct auto vedla jednání s 10 000 klienty, z nichž se značná část do její databáze vrací, ať už se jedná o jednotlivce nebo firmy. „Naši zákazníci jsou z řad všech věkových kategorií, přičemž nemáme typického klienta. Všechny nicméně spojuje potřeba mobility a důvěra, kterou se snažíme nezklamat. Ačkoliv trh neroste, Direct letos vykazuje 40% růst prodeje aut, což dokládá, že se zvyšuje poptávka po kvalitních službách, a to při prodeji nových i ojetých vozů. Letos už Direct prodal 7000 nových aut, což znamená meziroční nárůst o 70 %, a 1500 ojetých vozů.“ říká Jáchym Knedlhans, který má provoz Direct auto Parku na starost.
Direct prodává 55 % aut ve věku do pěti let, přičemž polovina z prodaných ojetých vozů má najeto do 50 000 km. V současné nabídce Directu je 1550 ojetých vozů a do konce roku plánuje její výrazné navýšení. Vozy, které nejsou k dispozici v Praze, je možné prohlédnout ve virtuálním prostoru a poté si nechat poslat na místo výběru nebo přímo dodat zákazníkovi.
Vrácení vozu do 3 dnů bez udání důvodů
Jáchym Knedlhans nový koncept vysvětluje: „Galerie vytváří zcela nový koncept pro klidný výběr vozu. Direct auto se chce stát důvěryhodným partnerem pro řešení mobility.“
Direct auto staví na unikátní kombinaci služeb, které jsou v Česku stále ojedinělé. Každý zákazník má například nárok na třídenní lhůtu pro vrácení auta bez udání důvodu nebo 14 dní na bezplatnou výměnu vozu. Celý proces prodeje je transparentní, bez skrytých poplatků, seznámení s historií vozidla je samozřejmostí. Součástí nabídky jsou také služby financování prostřednictvím pěti předních partnerů, možnosti operativního leasingu, pojištění a doprovodné konzultace.
Kromě služeb sází na design, atmosféru a emoce. „Naší vizí je vytvořit v oblasti mobility nový standard. Galerie aut, která působí přirozeně, ne bazarově. Chceme, aby každý odcházel s jistotou, že auto, které si od nás odveze, je prověřené a bez nepříjemných překvapení,“ říká David Hofman, CEO Direct auto.
Prostor, jaký nemá obdoby
Obchodní galerie Direct auto Park je situována v průmyslovém parku P3 Prague Horní Počernice, který díky své poloze přináší celému projektu strategické výhody, a to vynikající viditelnost z dálnice D10, přímé napojení na městský okruh a bezprostřední blízkost obchodní zóny Černý Most.
„Pro Direct Auto jsme připravili plochu o rozloze 8900 m² a dalších 700 m² moderních kanceláří. Původní hala prošla rekonstrukcí a vzniklo i rozsáhlé venkovní parkoviště. Jednalo to odvážný projekt, který potvrdil náš přesah z industriálního developmentu do retailu a vzniklo něco, co nemá v Praze obdoby,“ uvádí Jan Andrus, Head of Leasing and Business Development P3 Logistic Parks.
Hlavní hala je doplněná o venkovní plochy na celkem 25 000 m². Poskytuje prostor pro víc než 1000 vozidel, a to od nových i zánovních modelů až po užitková auta a obytné vozy. Nabídka zahrnuje široké spektrum mnoha značek se silným zastoupením automobilů Škoda, Volkswagen, Hyundai, Renault, Kia, Ford, Mercedes-Benz i dalších.
Součástí komplexu je vyhlídková věž s pohledem na celý areál, virtuální prodejní místnost pro klienty vybírající vůz na dálku i nahlédnutí do zákulisí přípravy vozidel k prodeji. Návštěvníci zde najdou komfortní jednací prostory, kavárnu, chillout zóny i dětský koutek.
„Nejsme typický prodejce aut. Přemýšleli jsme o každém detailu od atmosféry po způsob práce s klienty. Chceme, aby z návštěvy u nás lidé odcházeli s dobrým pocitem, ať už si auto koupí, nebo ne,“ zakončuje Jáchym Knedlhans.
19. 06. 2025
Direct auto
Foto: Vladimír Rybecký